lørdag 28. mai 2011

uff og huff...

Uff og huff ja..
Blir søren meg bare lenger og lenger mellom innleggene mine her!!
Og hjelp så jeg missunner disse kjempeflinke "med-bloggerne" mine..
Jeg tenker spesielt mye på deg, Turid!
Du er utrolig flink til å komme med nye oppdateringer og innlegg
på bloggen din.
Jeg er ikke flink til å "følge" med eller kommentere dine innlegg,
men vil bare si at det er likevel blitt lagt merke til.
Du er så flink med bilder og alt.
Litt skryt til deg fra lille meg, stor beundrer! ;)
Travle tider... Hjelpes.. Skjønner ikke helt hvor tiden blir av jeg.
Den flyyyyr....
Siden sist er hvertfall rommet til mitt kjære store gull,
Christoffer blitt så godt som ferdig!
Han er veldig fornøyd med rommet sitt og det er i grunn ho mor og! :p
Merkelig nok trives han best i mamma og pappa's seng på natten..
Til mor og fars store fortvilelse.
Det er jo veldig koselig altså, men føler nakken lider stort!!!
Jeg har nådd et nytt kapittel i livet...
fra sykemeldt er jeg gått over til midlertidig ufør.
Jeg må si at det er fantastisk deilig å slippe en stor tung bør av mine skuldre.
Jeg har innsett med meg selv at det å jobbe,
ikke passer for meg i den situasjonen jeg befinner meg i for øyeblikket!
Jeg blir rett og slett bare fryktelig dårlig av det.
Jeg føler ikke jeg klarer å gjøre jobben godt
nok, jeg strekker ikke til! Derfor klarer jeg heller ikke trives.
Hadde noen snille og trivelige kollegaer,
som jeg desverre ikke lenger har noe kontakt med. Jeg savner dem,
men føler en enorm befrielse av å få lov til å slippe å tenke på jobb.
Tro meg.. jeg har nok av ting å tenke på ;)
I dag har meg og samboeren min hatt time på familievernkontoret.
Vi har vært der litt til og fra og går der nå med jevne mellomrom!
Det er ikke noe enkelt å være to veldig forskjellige sjeler
under samme tak.
I tillegg har vi denne ME'en, Fibromyalgien OG migrenen å stri med...
Hvem som helst kunne latt seg bukke under av mindre..
Likevel, vi prøver hardt og vi kjemper en hard kamp.
Håper og ønsker vi snart kan slippe å kjempe denne kampen
og heller leve i ro, harmoni og kjærlighet. Ingenting er mer ønsket..
Rett etter møtet var det full fart opp i barnehagen til våre to søte små.
Der var det SOMMERFEST!!!
De opptredde med sang og var noen stolte små troll.
Vi spiste hot dog, kaker, drakk saft, fisket leker og kastet på blikkbokser.
Juhu..
Kjekt for alle småtroll (og store troll..) å være med på :D
Deretter bar det full fart avgårde til "Oldefar" (min samboers morfar)'s
85 års-dag.
Vi måtte ha stopp på veien hos mine foreldre for klesskift på de små.
En kjekk dag med mange inntrykk.
Vi var nok en god supersliten gjeng!!
Da er det blitt sent og jeg får ta hodepinen min med meg
og tusle under dynen!!
God natt alle sammen,
satser på å komme sterkere tilbake med bloggingen min :p
~anja~

4 kommentarer:

  1. Tusen takk for de fine ordene dine! Veldig kjekt å få litt skryt;) Jeg koser meg med bloggingen når jeg har noen bilder å vise, eller noe å si;) Så det kan gå lenge mellom innleggene av og til.

    Men så har jeg ikke dine travle dager heller. Du er jammen flink du! Tenk på alt du skal rekke på en dag! Du har jammen nok å tenke på skjønner jeg. Både når det gjelder det ene og det andre;)

    Jammen bra du har fått midletidig ufør. Så får tiden vise hva som skjer...

    Ønsker deg alt godt! Rolig fine dager sammen med dine;)

    Stor klem fra Turid;)

    SvarSlett
  2. Selv takk! :) Alt godt til deg og. Satser på vi møtes igjen snart :)
    klem ~anja~

    SvarSlett
  3. Midlertidig ufør er det vel ikke noe som heter lenger.
    Må være AAP du har da vel?

    SvarSlett
  4. Stemmer! jeg er midlertidig ufør og det går under AAP. Stemmer at det ikke lenger kalles ditt og datt lenger, men har fått et samlet begrep AAP. Men i mine papirer er jeg likevel midlertidig ufør med utbetalt AAP ;)

    SvarSlett