torsdag 21. september 2017

Flytting, kaos, oppussing.

Det er nå da, om natten, når jeg burde sove og trenger å sove, jeg blir liggende å tenke alle disse tankene... noen av de kommer ut, andre blir værende der, en eller annen plass hengende i luften eller et sted i hodet mitt.
Så blir spørsmålet, skal jeg gjøre noe med tankene, skal jeg skrive de ned og ut i offentligheten, eller er det en ørliten sjanse for at jeg til slutt sovner hvis jeg bare ligger helt i ro med lukkede øyne og prøver å ikke tenke?
I natt falt valget på bloggen. Jeg har ikke skrevet her på lenge igjen. Har ikke hatt tid, har ikke hatt energi, har ikke hatt drivet til det. 
Jeg har flyttet siden sist! Så det er en stor nyhet i mitt liv. Vi flyttet fra en stor lys og fin leilighet, inn i en etterlengtet enebolig! Et gammelt hus på en stor tomt. Et oppussingsprosjekt. Det har ikke vært "bare bare", men vi fikk mye fantastisk god hjelp på veien. Det er jeg evig takknemlig for!
Nå fikk jeg egentlig ikke skrevet det som var tankene, det må komme i et eget innlegg. Trengte bare først å komme med en liten forklaring på hvorfor jeg har vært borte herfra. Og til alle mine venner, jeg vet at flere av dere bare går og venter på invitasjonen til å få komme på besøk, få se huset og alt det der. Jeg har ikke glemt dere!! Dere er ofte i mine tanker. Jeg har rett og slett bare ikke vært i form. Jeg har hatt nok med det som skulle til for å få huset dit vi ville. Vi har ikke nådd målet og det er en lang vei igjen enda, men vi har det ikke travelt. Akkurat nå er det helsen min som er viktigst og jeg trenger tid på å komme meg igjen.
Plutselig sees vi igjen. Kanskje vi samles til en middag, jeg vet ikke. Vit at lysten, håpet og ønsket er der, så får vi se når kroppen min måtte være enig med hodet 🙄
Nå skal jeg forsøke å få noen timer med søvn. Så håper jeg at jeg kanskje også får skrevet innlegget jeg hadde planer om og lyst til snart. 

1 kommentar:

  1. Ja det er kjempe mye arbeid med flytting og opp pussing! Ikke rart du blir sliten....og syk. Ta den tiden dere trenger, bruk år! Ikke stress med at huset må bli ferdig før "visning". Kos dere!
    Ta vare på deg sjøl og god bedring!
    Klem!

    SvarSlett