søndag 10. januar 2016

Faktisk flere år siden jeg skrev sist...

Hei! Fikk det plutselig for meg at jeg måtte inn og skrive på bloggen min igjen. Rart å tenke på at den ble liggende dø i så mange år. Nå er jeg ikke 28 lenger, men hele 33. Mine barn er store og går begge på skole. Mye har skjedd siden sist! Og mye av grunnen til en død blogg er nok samlivsbruddet for en del år tilbake. Jeg og guttene mine har flyttet to ganger. Først til en liten leilighet på 44 kvm. Også videre til leiligheten vi nå bor i, på 98 kvm. Desverre er jeg ikke blitt bedre, men jeg har fått mye mer indre ro i meg. Jeg har fått en fantastisk kjæreste og samboer som støtter meg, bryr seg og som hjelper med det som trengs. Jeg har vært igjennom tøffe tider med dødsfall i familien og en langvarig tung rettsak. Men jeg har også hatt mye glede. Jeg har fått ny hund, nye katter og tre flotte bonusbarn! I fjor fikk jeg også innvilget varig ufør. Dagen i dag har vært ekstremt tøff. Mye mye smerter med ekstremt intens hodepine, helt kraftløs og kvalm. Det er lenge siden jeg har vært så dårlig. På et tidspunkt ble legevakten vurdert, men heldigvis bedret det seg etterhvert med litt medusiner ;-) Det gir meg virkelig noe å tenke på, og jeg ser hvor viktig og godt det er med de bedre dagene. Heldigvis har jeg barnefri helg, og håper på å være mer "Fit for fight" på mandag når guttene kommer hjem. Dette var kortversjonen litt kjapt og gale oppsummert i sene nattetimer av de siste årene. Vet ikke om noen leser her i det hele tatt, eller om noen gidder bry seg, men om det skulle være noen, så er dere hverfall litt oppdatert og vet litt av grunnen for min "stillhet". Jeg lover også å prøve å bli mer aktiv her igjen :-D Ha en god natt ❤

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar