fredag 22. januar 2016

Uforutsigbart!!!

Hverdagen min, livet mitt.. det er liksom uforutsigbart. Jeg vet aldri hvilken form jeg er i til enhver tid. Det var noen stri dager fra mandag til onsdag og jeg var ganske sliten da jeg gikk hjem fra skolen onsdags morgen! Det ble mange timer med lading resten av dagen og dagen etter. Barnefri og endelig skulle jeg få gjort så mye av det jeg ikke har orket på lenge. Jeg skulle besøke min gode venninne som fikk baby i julen, tenkte jeg og jeg skulle invitere min bestevenninne på besøk! Men da jeg våknet torsdagen var halsen sår. Jeg har stappet i meg med halspastiller og varm te. Nå er fredagskvelden her og halsen er bare blitt verre :-( Og formen likeså. Jeg føler meg redusert, tung i hodet og har sterke smerter i hofte/kne og hals! :-p Du er så gretten når du er syk, kommenterte samboeren min da han kom hjem fra jobb. Ja.. når man har sterke smerter er det ikke alltid humøret holder seg på topp :-/ Men har fått i meg smertestillende nå, så det hjelper seg :-) men venninnebesøk og babybesøk må vente nok en gang... kanskje bedre lykke neste barnefri om to uker?
Nå slapper jeg av under dynen med halspastiller, tv og strikketøy før jeg må sove litt igjen.

Fikk forresten telefon fra min bror. Og et godt stykke ut i samtalen begynner jeg febrilsk å lete etter telefonen min for å sjekke klokken! Jaja.. sånn er det å være "surrehode" :-p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar