lørdag 30. januar 2016

Hjernerystelse!!

Kjenner veldig på kroppen at det var godt med helg nå. Etter en søvnløs natt og søvnløs dag er jeg veldig veldig sliten. Fikk ikke sovet noe pga Tor og unger som måtte hentes. Da jeg hentet på skolen fikk jeg beskjed om at min eldste sønn ikke var i form etter å ha fått en jernstang i hodet! Han var slapp, kvalm og hadde vondt. Så da var det avgårde med til legevakten for å sitte noen timer. Vi var heldige som ble kjørt ned av min snille pappa, mamma var like i nærheten og møtte oss der. Så var de så snille at de ventet på oss helt til vi hadde fått snakket med legen, så vi ble kjørt hjem også! 
Legen går ut i fra at det er snakk om en lett hjernerystelse, så nå må gutten vekkes hver tredje time gjennom natten. Nå er det rett før han skal vekkes første gang, så håper jeg at kroppen klarer å stresse nok ned til at jeg får sove i tre timer før han må vekkes igjen. 
Jernstangen var forresten et uhell, der en hadde holdt i den mens en annen skulle ta den fra han som holdt. Så endte det med at den ene glapp taket og vips så fløy den rett i hodet på min sønn. Så sånn gikk det og helgen fikk en stressende og dramatisk start!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar