mandag 18. januar 2016

Jeg går!

Jeg går, nesten hver dag. Jeg går minst 2.4 km, jeg trosser formen uansett. Med unntak av en dag i høst der jeg fikk migreneanfall allerede fra jeg stod opp. Da måtte guttene mine gå til skolen selv, etter at jeg hadde laget mat til de og hjulpet de avgårde ut døren. Ellers går jeg sammen med dem til skolen hver morgen. Det hender en sjelden gang at jeg tar bilen, hvis det øs pøser ned. Men vi har heldigvis stort sett klart å unngå det!
I dag var det ekstremt tungt å gå, det var en del løs snø på fortauet og det føltes litt som å ta et steg frem og skli et halvt tilbake. 

Noen ganger føles hjemoverturen uendelig og jeg er utmattet og med smerter. Da går det sakte på frem! Men det aller beste med det, er å endelig komme inn døren hjemme igjen :-D Vel hjemme orker jeg kun å få i meg litt mat, også er det bare å krype til køys igjen og sove. Da sover jeg så lenge som jeg kan, før guttene kommer hjem fra skolen/Sfo igjen! Og sånn går no dagane... :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar