søndag 24. januar 2016

Lyster!

Det er skikkelig kjipt å være ordentlig skikkelig syk med feber, halsvondt, hoste og tett nese!! Takk høyere makter sier jeg for nesespray, halspastiller og ibux!! Det har virkelig bitt et nødvendig ånde de siste dagene, og jeg er uendelig takknemlig for at jeg har disse tingene i hus nå :-D Det er kjedelig å være så begrenset. Jeg synes jeg er mer enn nok begrenset fra før. Det er så mye jeg har lyst til. Har lyst til å være ute og geocache. Det er noe jeg nylig har begynt med, som falt veldig i smak. Jeg finner glede i å være ute i naturen og det å leite etter "skatter", er jo skikkelig gøy! Dere får nok høre litt mer om det fra meg etterhvert. Det har ikke blitt så mye av det, siden formen er som den er, men mens jeg ligger her i sengen lengter jeg etter å ut å lete igjen. Jeg har lyst til å rydde, og det høres sikkert veldig rart ut. Men fakta er at når jeg ligger som nå, på mitt svakeste så har jeg lyst til det og! Å rydde, få system og organisert... alt til sin tid, det løper jo ikke fra meg, så aller først må jeg kvitte meg med feberen også sakte men sikkert bygge meg litt opp igjen! Jeg har så mange drømmer og ting jeg ønsker å få oppfylt. Jeg har så lyst til å drive og putle litt med egen nettbutikk, jeg elsker dyr og hadde jeg hatt overskudd skulle jeg så gjerne jobbet med dyrenes velferd, jeg er glad i barn og ønsker å hjelpe de som ikke har det så godt. Være besøkshjem/avlastningshjem eller til og med fosterhjem! Foreløpig mangler vi både plass og overskudd, MEN kanskje en dag!!! Disse lystene og drømmene og ønskene holder meg og humøret oppe. Jeg er ikke lei meg for at jeg ikke klarer eller orker det akkurat nå i livet mitt, jeg bare har et driv mot at en dag så kanskje jeg orker. Akkurat nå har jeg så mye annet å være takknemmelig for. Barna, dyrene, kjærsten og alle andre små eller større ting <3 En ting som er positivt med at jeg har måttet holde sengen denne helgen, er at jeg endelig fikk strikket ferdig sjalet mitt, og det er jeg glad for og fornøyd med :-D (bare ikke se på meg, litt influensa"rammet". Haha!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar