onsdag 10. februar 2016

Lading!

Tung tung dag... hadde litt for store ambisjoner på mandag, og natt til tirsdag ble søvnløs. Det er sånt som virkelig kjennes på kroppen! Fikk heldigvis ladet noen timer på formiddagen i går, og i natt har jeg sovet godt! Men det henger godt igjen i dag. Jeg og guttene kom oss heldigvis tidlig avgårde i morges, sånn at vi kunne "daffe" oss til skolen. Men der fikk jeg fylt en hel ikea-pose med klær og sko som jeg bar med meg hjem. Jeg var ekstremt tungt lastet og knær og hofter var ikke fornøyd. Kan si så mye at DET gikk treigt!!
Nå er hundene luftet og doet, oppvaskmaskin tømt og fylt, jeg har inntatt mat og "heksebrygg-te", kroppen værker overalt og hodet er utslitt, så nå er det kun en ting som gjelder de neste timene; LADING! :-D
Er en fantastisk dag i dag forresten, gledet meg stort over at det i dag var helt lyst når vi gikk til skolen. Det er blå blå himmel og deilig sol. Helt fantastisk og nesten sommer følelse (selv om bakken var islagt og glatt som fy). Gleeeeder meg til sommeren :-D skulle så gjerne vært ute og nytt været mer, men det er det ikke ork til nå. Ha en fin dag alle sammen, uansett måte :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar