torsdag 4. februar 2016

Deilig mat og "heksebrygg"

Min samboer er hjemme i dag med sykt barn. Noe som resulterte i deilige nybakte boller på sengen som frokost til meg! :-D 
 

Deilig! Eneste minuset er jo at jeg helst ikke skal ha i meg hverken mel eller sukker, men det får gå i dag! Jeg har ihvertfall en fantastisk samboer <3

Til lunsj laget jeg meg grove skiver stekt i olivenolje og rapsolje med litt hvitløksfedd "svømmende" oppi. De sprøstekte skivene ble toppet med litt hvitost, skinke, havsalt og basilikum. Smaker himmelsk! 


I tillegg lagde jeg meg et lite "heksebrygg" som jeg drikker til som te. Koker opp vann med diverse gode saker oppi. Denne gangen ble det sitron, pepperrot, hvitløk, pastinakk og fennikel. Skulle veldig gjerne hatt oppi ingefærrot også, men dette var det jeg hadde for hånden i dag. I te-koppen min har jeg også oppi litt honning. Nam nam :-D 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar