torsdag 10. mars 2016

sommeeeer!!! :-D

Nå nærmer det seg jammen meg, lysere tider, varmere tider, sol, sommer og ferie. Jeg kan nesten ikke vente! Etter denne fryktelig tunge vintertiden, med mye vondtere og ekstrem utmattelse skal det bli godt å få det litt lettere. Jeg har jo ingen garanti for at det blir det, men av erfaring har jeg litt mindre plager når været er mildere. Samtidig er det mye skolefri fremover nå, så da får jeg tid til å puste litt roligere. 
I vinterferien tror jeg faktisk vi pakker bilen og drar til mitt andre hjem i Risør <3 Når ikke jeg er der, lengter jeg tilbake. Jeg får en helt egen ro der nede. Hage til unger og hunder. Stor terrasse til grilling og kos. Og i fjor var jeg så utrolig heldig og fikk ny ekstra terrasse til soling og bading også! (Et rundt mobilt boblebad) Tusen takk til pappa'n min og til kjæresten min! Jeg vet at du hadde noen tunge tak og sleit mye for den terrassen, kjære. Men evig takknemlig! Gleder meg til å få bruke den i år
:-D 
I tillegg har vi strand, brygge og båt rett i nærheten. Det finnes ikke noe bedre. Jeg gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar