søndag 27. mars 2016

Endelig!!

Endelig kom dagen. Vi kjører til Risør. Jeg har gledet meg til å komme tilbake til hytten og Sørlandet! Turen har stort sett gått fint. Vi kom oss senere avgårde enn planlagt og etter å ha kjørt i 10 minutt, måtte vi snu fordi min kjære hadde lagt fra seg lommeboken hjemme. Festlig det! Men kanskje like greit, da det da dukket opp flere ting han hadde glemt, som diverse lommelykter og filmene til bil tv'n!
Vi tok turen over Aurland-Hol og plukket opp guttene mine på Hol. Der fikk alle litt mat og beinstrekk også. Når vi kom utenfor Kongsberg var det plutselig brå stopp. Her står påskekøen!!! Nå har vi kjørt saaaakte i 2 timer, og det er fortsatt en lang vei med kø foran oss.. vi beregnet ankomst på hytten 18.50, men nå blir det nok godt og mørkt før vi er fremme. Nå er jeg veldig glad for at vi fikk med oss filmene til TV'n!! Og det tror jeg absolutt at ungene også er!
Som sagt så har turen gått fint, men nå er jeg sliten! Sånn ordentlig skikkelig sleten. Hodet er tungt og vondt, øynene svir, kroppen er nummen og kraftløs i tillegg til lett kvalme. Jeg klarer desverre ikke å hvile eller sove i bil, så det gjør det ikke bedre. Men jeg har prøvd så godt jeg kan å hvile hodet mot ruten og lukke øynene litt...
Skal bli så uendelig godt å komme frem, og da synes jeg det er verdt det!!! :-D

God klem til dere alle <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar