onsdag 16. mars 2016

tur i natten

Da har jeg vært ute og luftet meg igjen. Han som har ansvaret for kveldsrunden med hundene og som sa han skulle ta de ut før han sovnet, snudde ryggen til og snorket tungt og høylytt.. sånn kan det gå! Men heldig for hundene for de fikk seg da en god runde, siden mor bestemte seg for å jakte på nordlyset når hun først var ute i natten...
Jeg kunne se at det var der, en grønn tåkedis i horisonten. Desverre bor vi sånn til at vi ikke har noe utsikt mot nordvest, det er også for mye lys her. Så selv om jeg fant meg en bakketopp, ble det med den svake grønne tåkedisen pga alle gatelyktene og huslys.
Uansett, jeg fikk luftet meg og gått en tur til i dag. Jeg velger å tro på at jeg har godt av det! Godt av bevegelse, selv om jeg da kjenner ekstra på smertene i hoftene og utmattelsen som kommer etterpå og sammen med.
Men kroppen har godt av det på andre måter likevel. 
En annen bonus med natt-turen min er at telefonen min sluttet og mase på meg. Den belønnet meg i stedet!! :-D
Vanligvis plinger den og sier; "vær mer aktiv!" 
I kveld fikk jeg; "pling" "mål oppnådd". Det skjer ikke veldig ofte, men er jo litt kjekt når det skjer, så slipper jeg å føle at telefonen er ute etter å "ta" meg på aktivitetsnivå hele tiden!
Jeg har nå fått min dose friske kalde kveldsluft, stjernebeundring og månelys. Nå skal det lades, så guttene kommer seg vel på skolen så jeg kan lade igjen. Ha en god natt <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar