mandag 7. mars 2011

Data-nerd..

Er vel noe av det jeg IKKE kan kalles... I begynnelsen her på bloggen, mine første innlegg, de ble skrevet med fin lilla skrift og i litt større og enklere lesbart format. Sånn er det ikke lenger, fordi instillingene har forsvunnet fra her som jeg lager innleggene mine... ehm.. ja, med fare for å bli kaldt stokk dum (for det er sikkert ganske enkelt om man bare kan det), så må jeg bare innrømme at jeg skjønner ikke driten! :s så sånn er det!
og sånn er det med resten av bloggen og.. er gla jeg klarer legge inn noen innlegg og skrive litt jeg. til og med fått til å legge inn et par bilder :p
Ser mange av bloggene rundt om er dekorterte med det ene og det andre og fancy'e ditt'n og datt'n og linker hit og linker dit :D Får ikke til det jeg. Skjønner meg ikke på det, og orker ikke prøve finne ut av det!!! Så beklager, men her gjelder "det enkle, er ofte det beste"-prinsippet! :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar