tirsdag 8. mars 2011

Kongens tale!

Var på kino på søndag, meg og min samboer. Vi så kongens tale. Bra film! :) forhåndsbestilte billetter torsdagen før, og fikk plass uten sete foran meg. Da fikk jeg strekke på beina som jeg ville. Har ikke vært på kino på flere år. Syns det er så grusomt trangt mellom setene, spesielt Magnus Barfot! Det er jo døden for mine muskler og ledd i beina!
Denne gangen gikk det heldigvis greit. Hadde litt smerter og stivnet til litt, men fikk samtidig beveget og strukket meg litt!

I går var det vondt for meg å gå. sterke smerter i høyre side legg, kne, lår og begge hofter. I tillegg litt smerter i ryggen. Mulig at det kom etter kinobesøket, er jo ikke helt godt å si, men mest sannsynlig kom det derfra. Orket ikke gå noe tur med hunden, selvom jeg stadig tenkte jeg skulle prøve å få gjort det. Lagde hjemmelaget taco-pizza da!! namnam :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar