fredag 4. mars 2011

Frøken Dektektiv

Jepp, i dag har jeg utført litt dektektiv-arbeid! Begynte med at jeg skulle rydde noen sprosser inn i garasjen og samtidig finne fra noe papp til å ha på rommet til eldstemann når jeg skal pusse det opp! Oppdaget at den helt nye søskenvognen jeg kjøpte rett før jul var forsvunnet. Resten av dagen ble brukt til "oppdrag forsvunnet vogn". Har vært en ekstremt slitsom dag for meg med mange inntrykk og uttrykk?! hehe.. så jeg tar rett og slett og slenger meg i sengen nuh kl.19.30 en fredagskveld. Vondter i kjeve, tinning og hode, og trøtt som FY. Svir i øynene. Hvordan dagen i dag utartet seg vil komme i eget innlegg her på bloggen når jeg orker å få skrevet det. blir nok litt langt! Kanskje i morgen?! :) Så, vent i spenning ;)
klemmer

1 kommentar:

  1. Venter i spenning;)

    Håper du føler deg bedre i morgen!
    KLEM:)

    SvarSlett