lørdag 12. mars 2011

Uken som har gått!

Hallo hallo kjære lesere :)
har hatt en tung slitsom uke, bedre lykke i uken som kommer! ;)
Tirsdag var det hundekurs på kvelden og pappa fungerte som barnevakt. Ungene syns det var superkjekt og minsten spiste 4 skiver bare for å slippe å legge seg!! hehe
Daisy-vovven var flink på kurset! Hun tar ting fort og skjønner mye, skjønne hunden vår :) Teori-delen på slutten av kurset er tung for meg. Sliter meg igjenom, vanskelig å holde ut, men MÅ ha det med meg :)
Onsdagen var jeg bare sliten på alle måter. Hadde en del vondter her og der og mest i hodet. Veldig tung i hodet! Skulle ha vært på Fibro-yoga med de superkoselige damene der, men ombestemte meg i siste sekund da jeg var veldig dårlig. Da ble det hviledag heller!
Torsdag var jeg heller ikke spesielt bedre dag, men var med pappa til byn pga noe greier der med butikken vi før drev. Deretter var det full fart ut til dyrlegen med skjønne gamle-pusen min som har fått seg noen kraftige sår på ryggen. Han ble skam-klipt av dyrlegen og får nå antibiotika i kapsel-form :s ikke helt enkelt å gi, men alt går...
I går hadde jeg fått time for litt aromaterapi-massasje!!! :D Oohh.. det var deilig!! I love it! Hjelper godt på mine såre/stramme nakke og skuldermuskler som jeg sliter MAX med. Hun er en MEGET snill og omsorgsfull dame med "varme hender" :)
Skal si jeg var sliten etterpå da. Gikk på Obs'n for å handle litt mat, skulle egentlig ha slappet av etter behandlingen, MEN jeg bare MÅTTE handle.. gikk jo helt i svime innpå der. sleit hardt med å huske det jeg trengte og klarte ikke handle mer enn akkurat det.. men klarte så klart å glemme brød da!!! Ungene fikk bolle med brunost til frokost i dag... haha :p
Var med sambo og kjøpte lister til bad og vaskerom litt senere og vi hentet de søte små i barnehagen sent i dag så dermed ble det pizza fra restaurant til middag!
I dag kom min snille søte svigerinne på besøk med mitt skjønne tantebarn! vi tok en tur med ungene til en barnehage i nærheten hvor de fikk leke seg litt, mens sambo fikk ordnet med noe listegreier. Etterpå var det pannekaker hos min mamma og pappa. Pappa står for laging og steking, og han er flink. Ungene elsker pannekakene hans, og de forsvinner fort :)
Har vært periodevis ganske så trøttis i dag, men har gått fint. Værste plager er det dumme venstrebeinet mitt. smerter i kne og legg der i kveld, men hodet er hvertfall fint :D :D Spent på hva morgendagen vil bringe..
Ha en videre fin fin helg!
klemmer fra meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar