tirsdag 1. mars 2011

Hei igjen, kjære familie, venner og andre følgere :)

Nå var det en god stund siden jeg sist skrev. Har hatt en tung periode etter tannoperasjonen min. Har heldigvis blitt mye bedre nå, men det har tatt tid og mye lenger tid enn jeg hadde sett for meg på forhånd. Alle var så positive og skulle overbevise meg om at dette ikke var noe problem og at det ville gå så fint, sånn føler jeg ikke at det var. Liker mer å høre sannheten jeg.. ;)
Har fortsatt kjeven i lås, men det meste av smerter er heldigvis borte. Så jeg har sluttet på smertestillende igjen og jobber meg mot der jeg var før operasjonen! Klarer å spise fast føde nå, som jeg dytter inn mellom tennene :p deilig, selv om jeg ønsker å få munnen min tilbake 100%! :)
Har vært så heldig nå at jeg har fått tak i en skjønn jente fra Esthland som hjelper meg litt med husvasken. Jeg rydder alt unna, og hun vasker over. Godt å få ting litt ordentlig og støvfritt! :) Hun var her i går, så dagen min i dag er ikke helt god; feberfølelse, trykkende hodepine, helt sliten/utmattet, hoftesmerter og skulder/nakkesmerter! Planen er at hun skal hjelpe meg hver andre mandag, og da blir det og tunge dager på meg. Men veldig fornøyd med hjelp!
Eldstesønnen er syk i dag med feber. Han var syk fredag og lørdag også med det samme. Kjempeslapp og feber men ellers ingen andre plager! han sover ved siden av meg nå, så da tenker jeg å legge meg ned for en liten hvil også.
Ellers har jeg begynt å selge for Casa Interiør, som min hobby. Dette for det sosiale og for å få tenkene litt over i andre retninger :)
se her: For bestilling av demoparty eller produkter, sendt mail: anja_2000_@hotmail.com :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar