mandag 14. februar 2011

da var helgen over..

Vi hadde barnepass til ungene i helgen! leverte de til min svigerinne etter middag på lørdag, og fikk de tilbake på formiddagen søndag :) godt å ha en kveld, natt og morgen helt i fred!
Søndag var det morsdag, da fikk jeg to kjempefine kort. Ett som Christoffer hadde laget i barnehagen og ett som Christoffer og Joachim hadde laget sammen, med litt hjelp fra min svigerinne :) fine kort som varmer i mammahjertet.
Etter middag tok jeg og guttene turen ned til min mamma. Hun fikk tulipaner, et armbånd jeg har laget, servietter og lys som matchet + kort som jeg laget. Gavene var fra meg og min bror. Mamma ble glad for tingene hun fikk, så det var supert. Vi fikk også litt sjokoladekake der. På kvelden fikk jeg stappet babyvuggen i bilen og kjørte den opp til en venninne av meg, som venter baby i april/mai! Så kjørte vi sammen ut til en annen venninne av meg på Askøy. Der så vi litt på interiørartikler som hun skal selge på homeparties, og jeg tenker å begynne med det samme! Ser spennende ut, så blir morsomt å prøve!!
Helgen min har vært god, ikke de voldsomme smertene og ok kapasitet, så det er jeg fornøyd med. I dag skal jeg i møte med NAV! Mon tro hva det vil bringe... har ingen anelse om hva de vil. Kommer tilbake med mer... inntil neste innlegg; take care! :) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar