søndag 20. februar 2011

skummel dag i morgen!

Da hiver jeg meg i dusjen og tar kveld! i morgen er det tidlig tidlig opp, for jeg skal være på Haukeland kl.08. Skal operere ut 3 visdomsjeksler. De ligger helt i pissevinkel, så kan ikke trekkes, men må opereres!
Jeg har tannlegeskrekk, sprøyteskrekk og generell smerteskrekk, så dette blir artig!!! NOT :s
Skulle få noe beroligende, men da måtte jeg ha med følge. Ellers ville jeg risikere å dra helt feil vei på veien hjem :p
Så mamma skal bli med å holde meg i hånden i morgen. Sambo blir med å leverer ungene i bhg, hjem igjen for å bytte til firmabil også setter han meg av hos mamma. Gruer meg som fy! Wish me luck :( :(
klemmer

2 kommentarer:

  1. Jeg ønsker deg MASSE MASSE lykke til!
    Jeg har tannlegeskrekk og FØLER virkelig med deg!

    STOR klem;)

    Gled deg til i morgen ettermiddag...da er alt over:)

    SvarSlett
  2. Håper det er som du sier, at alt er over i ettermiddag! har hatt fryktelig vondt og er enda full av au :( føler meg ganske banket!

    SvarSlett