onsdag 16. februar 2011

uheldig, jeg?

Kan nok ikke skryte på meg noe lykkedag i går.. var ute i går kveld og kjøpte skøyter til eldstemann, da jeg kom hjem manglet selvfølgelig snoren til den ene skøyten!!
arg! heldigvis hadde han skøyter fra før da, så jeg kunne bruke den snoren. MEN kom også på at jeg var innom en butikk og kjøpte en cola til min bror samtidig som jeg tok ut 200,-. Glemte å få de 200,- da.... :s må visst ut igjen å ta samme runden i kveld!! skal ikke være enkelt! tror jeg har mistet hellet mitt en gang i livet... :s

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med blogg! Fant deg inne på fibrogruppen på fb.
    Huff kjenner meg så godt igjen:( Har hatt fibromyalgi i en del år nå... Det går bedre nå som ungene er voksne og jeg har fått uføretrygd. Kan styre dagene selv. Bruker utrolig lang tid på å få gjort ting, og er utslitt etterpå..phu!

    Jeg har også blogg, men har ikke skrevet om dette der. Ikke for at jeg ikke vil, men ønsker et sted hvor jeg kan "koble av" å ha fokus på positive ting:)
    Jeg vil bli din følger og linker deg også!

    Ha en riktig fin dag...og helg!

    Hilsen Turid;)

    SvarSlett
  2. hei, kjekt å se det kommer litt lesere til bloggen min! :)

    jeg har en annen blogg også som jeg opprettet for en stund tilbake. en hobbyblogg.. men desverre er det ikke kommet nye innlegg der på leeeenge!! av den enkle grunn at jeg ikke har orket lage noe på lenge heller.. kjedelig! men helt enig, greit å kunne fokusere på annet og!

    nå laget jeg denne bloggen pga jeg ønsker mer fokus på disse problemene. jeg opplever nemlig stadig svært liten forståelse selv fra de nærmeste rundt meg, så nå trenger jeg mer fokus på problemet også! :p

    god helg igjen til deg og takk for kommentar!! :) anja

    SvarSlett