onsdag 16. februar 2011

Onsdag 16.februar.

jepp, da får jeg poste et nytt vedlegg her. regner med folk forstår at det kan bli litt tid i mellom og korte innlegg pga ME-problemet mitt!
NAV ville i grunnen ikke så mye.. det var noe legen hadde skrevet i sykemeldingen som de ikke skjønte, men d ble forklart kjapt og greit. Jeg er for tiden sykemeldt i 90% og jobber derfor kun en halv dag i uken nå. dette går litt opp og ned hvor mye jeg er sykemeldt. ender vel tilbake på 100% igjen snart tenker jeg... vi får se!
men retten til sykepenger er over i mai, så jeg må etterhvert søke på noen andre penger (husker ikke hva de het :p), men jeg går hvertfall over på "hvilende uføretrygd med mulighet for å komme tilbake til jobb" som hun så fint kalte det :)
må bare kommentere valentinesday som var på mandag; kjøpte en klar hjerteskål som jeg fylte med litt snop som min samboer hadde kjøpt selv :p (haha, kunne nesten ikke kjøpe nytt da vi hadde så mye liggende..) så kjøpte jeg en eske med sånne tynne skjokoladehjerter og pakket den inn i gavepapir, satte skålen oppå og pakket det hele inn i selofan. Fin gave syns jeg da! :) lagde et kort til også hvor det sto at gaven var fra meg og de skjønne guttene våre.
På kvelden fikk jeg et hjertesmykke med glitresteiner på fra han igjen. Hadde han gitt meg noe om han ikke hadde sett at jeg hadde laget gave til han først...?? jeg tror ikke det! :p (så mye tiltro har jeg til samboern min ja.... :D
I går var jeg en liten tur i byn med pappa'n min. vi hadde butikk der før, som vi eier noe av enda. nå er det opphørsalg, så vi måtte ned å sjekke status på salget!
klarte da å få en fin haug med snø og løs is midt i hodet!! Skikkelig fulltreffer! Dette kom fra en av byens høye bygårder, så det fikk god fart på vei ned og slo til med god tyngde. Hjelpe meg.. Ble en smule sjokket da ja. Er glad det ikke var et lite barn som sto/gikk der, for det var ikke noe godt ;) var litt småkvalm og hadde lett hodepine etterpå ja! ellers er jeg også veldig takknemmelig for at det ikke var veldig hard is, eller en takstein som hadde løsnet. tør ikke engang tenke på konsekvensene da.. så fort kan livet endres!
Måtte se Frustrerte fruer i går, selv om jeg kunne kolapset på sofa'n/sengen istedet! Hadde tenkt å droppe Medium som kom etter, men han tv-mannen fikk d til å høres så spennende ut, i tillegg til at det var sesongavslutning, så da MÅTTE jeg jo se det og.. :s
vel... i dag får jeg bare ta straffen og betale. Sitter nå med hodepine, feberfølelse, sviende øyne og er uendelig utslitt!!!! (i tillegg har jeg stiv nakke og skuldre, men det er konstant hos meg. klarer ikke få løsnet det eller gjort noe med det :( )
nå roper sengen på meg!! kl 11.30 på formiddagen.... må hvile nå, snart hente i bhg igjen.

håper noen leser og ikke kjeder seg for mye ;)

take care!!! klemmer fra meg :) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar