søndag 20. februar 2011

Utladet..

I dag er jeg bare sliten! Føler meg helt fullstendig utladet. Hater å ha det sånn.. kroppen er vissen fra topp til tå, helt ut i fingerspissene. Vil egentlig BARE sove!!! Da er det ikke lett å fungere som mamma og alt :( Føles som om noe har sugd alt liv ut av kroppen min i løpet av natten. Kjipt! Er i disse situasjonene jeg virkelig ikke vet hva jeg skal gjøre. Uansett hvor lyst jeg har eller hva jeg gjør så er jeg bare fullstendig slapp og utmattet :( Vel.. mens jeg kjemper meg videre gjennom dagen, ønsker jeg dere en god søndag i dette fantastiske været!!! Klem

2 kommentarer:

  1. kjenner meg veldig igjen i det du beskriver, jeg har også ME, fibro, kronisk migrene, div andre "galskaper" i kroppen. Smertene har jaget kroppen i 20 år og det er blitt verre og verre, så en vissen kropp kjenner jeg mye til. Ønsker deg en bedre dag... Slapp og vissen og smertefull hilsen fra meg, likevel med klem og varme hjertetanker. <3<3

    SvarSlett
  2. Uff.. stakkar deg! Er ikke lett å ha det sånn :( Føler med deg og sender deg mange varme tanker!! Ta vare på deg selv! klem

    SvarSlett